joi, 20 octombrie 2011

Tema aspiraţiei către un ideal - categoria juniori

Vă e dor de copilărie?  Azi vă dau o mostră (de la faţa locului, adică extrasă din testele predictive):

A fost odată un trandafir care îşi dorea foarte mult să zboare. Tot timpul îşi spunea: "Ce mult îmi doresc să zbor!".
Dumnezeu l-a văzut şi i s-a făcut milă de el. A trimis nişte fluturi să-l ridice de la sol şi să-l plimbe deasupra câmpiei. Trandafirul a fost foarte fericit.
- Mulţumesc! Mi-am îndeplinit visul! strigă trandafirul.
Şi de aici noi învăţăm că visurile pot deveni realitate!
(Mihai, 10 ani şi jumătate)
Fie ca visurile copiilor noştri să devină realitate!

Un comentariu:

  1. Nu pot sa spun decat ca sunt mandra de ei, au reusit sa dea libertate imaginatiei lor, asa cum i-am sfatuit intotdeauna... Si iti multumesc tie, draga mea prietena, pentru ca ai fost de acord sa continui munca inceputa de mine. Sper sa iti dea si tie satisfactii profesionale acesti copii, asa cum mie mi-au dat 4 ani. Succes in tot ce faceti! Anina

    RăspundețiȘtergere