Căsuțe în dar

Sunt a XI-a ai mei de la dirigenție și au stat aproape doi ani acasă. De aceea mi-am dorit să găsesc pentru ei un cadou care să ne aducă împreună. 

Căsuțele de turtă dulce au fost soluția. Am cumpărat cinci pachete - trei căsuțe și două trenulețe (niște produse care nu necesită preparare la cald) și ne-am organizat: am adus fețe de masă, tăvi și alte ustensile de bucătărie, ne-am pus bonete și șorțuri de bucătari serioși. 

Am pus aici câteva fotografii (din cele 1 000000 etc. pe care le avem), să vă spună ele povestea: a fost cu multă veselie și muncă de echipă și ne-au ieșit niște căsuțe și trenulețe atât de reușite, că-ți venea să le mănânci. Ceea ce am și făcut. 😍

Sărbători minunate să aveți, cu toții! În căsuța sufletului să fie cald și bine, să se adune bucurie și oameni dragi!





















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat