Mesaje pe tricouri. La mulți ani, mămico!

Astăzi am scris mesaje pentru mama, pe tricouri. Duminică este 8 Martie și vream să le surprindem pe mămici cu un mesaj neașteptat. Eu am preluat ideea de la colega Mihaela Nicolae (mulțumesc, Mihaela!), dar nu acum, ci în urmă cu câțiva ani, și nu e prima dată când pun la cale acest atelier de creație inedit.
Am început în ora de dirigenție, dar ne-am "lungit" după program, cu veselie și cu migală, cu mesaje duioase, duioase, amuzante, colorate, subtile, delicate (foto mai jos): 
🍀Mama, nu te iubesc, ci te ador! La mulți ani!  🍀Bună dimineața! Cea mai (suspans, tobele vă rooog) frumoasă și minunată mămică!
🍀Pentru o bursuc de excepție!
🍀O primăvară frumoasă! Te iubesc!
🍀How you love yourself is how you teach others to love you!
🍀Today I miss you a little more than yesterday!
🍀O floare frumoasă pentru o mamă frumoasă!
🍀Pentru că mi-ai dat viață, pentru că m-ai crescut, pentru că mi-ai dat-o pe Ruxi ..., dar mai ales pentru că mă hrănești, TE IUBESC!
🍀I am a strong girl because a strong woman raised me. Te iubesc din toată inima mea!
🍀Bon anniversaire, maman! Je t'aime du fond du mon coeur!











 







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat