Treceți la conținutul principal

Calendarul examenului de Bacalaureat 2015

Calendarul examenului de Bacalaureat 2015 - Sesiunea iunie-iulie 2015
25 - 29 mai - Înscrierea candidaţilor la prima sesiune de examen
29 mai - Încheierea cursurilor pentru clasa a XII-a/a XIII-a
8 - 10 iunie - Evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română
10 - 12 iunie - Evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă
15 - 19 iunie - Evaluarea competenţelor digitale
22 - 26 iunie - Evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională 
Probele scrise: 
29 iunie - Limba şi literatura română
30 iunie - Limba şi literatura maternă
1 iulie -  Proba obligatorie a profilului
3 iulie - Proba la alegere a profilului şi specializării 
6 iulie -  Afişarea rezultatelor (până la ora 12:00)
6 iulie - Depunerea contestaţiilor (orele 12:00 - 16:00)
7 - 9 iulie - Rezolvarea contestaţiilor
10 iulie - Afişarea rezultatelor finale
Calendarul examenului de Bacalaureat 2015 - Sesiunea august-septembrie 2015
13 - 17 iulie - Înscrierea candidaţilor la prima sesiune de examen
17-18 august - Evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română
17-18 august - Evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă
18-19 august - Evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională
20 - 21 august - Evaluarea competenţelor digitale
Probele scrise: 
24 august  - Limba şi literatura română
25 august  - Limba şi literatura maternă
26 august -  Proba obligatorie a profilului
28 august  - Proba la alegere a profilului şi specializării 
31 august - Afişarea rezultatelor (până la ora 12:00) şi depunerea contestaţiilor (orele 12:00 - 16:00)
1-2 septembrie - Rezolvarea contestaţiilor
3 septembrie - Afişarea rezultatelor finale

sursa: www.edu.ro

Comentarii

  1. Măscăricii sunt ei, de data asta10 septembrie 2014, 21:56

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18076674-ministerul-educatiei-dat-verde-universitatii-fara-bacalaureat-incep-inscrierile-tinerilor-fara-diploma-bac-spune-metodologia-organizare-acestor-colegii.htm

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Model de eseu motivaţional pentru înscrierea la ASE 2018

      Zilele acestea am fost întrebată de multe persoane cum se face un eseu motivaţional pentru înscrierea la Academia de Studii Economice.       Mai jos voi prezenta o  structură de eseu motivaţional, realizată conform normelor cerute de ASE (pe care le găsiţi  aici ). Atrag atenţia că e recomandabilă personalizarea acestui "tipar". Eliminaţi din redactarea voastră cifrele care marchează paragrafele - eu am folosit numerotarea pentru a fi mai uşor de urmărit subpunctele cerute de ASE în realizarea acestui document.          Iată modelul:  ESEU  MOTIVAŢIONAL 1.  Mă numesc ......................  şi sunt absolvent(ă) a Liceului .... / Colegiului Naţional ......... din ........... Reputaţia Academiei de Studii Economice şi calitatea învăţământului de aici m-au determinat să-mi prezint intenţia de a deveni studenta/studentul acestei instituţii de învăţământ superior.  2.  Am aflat de oferta educationala a Academiei de Studii Economice de pe site-ul facultăţii,

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat

  Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc.  Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării  J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și   „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie