luni, 8 februarie 2021

A început școala. Și în clasă, și online

 Am început școala „fizic”. Cea mai mare parte din 12B a fost „fizic” la școală. Câțiva (din motive serioase), școală tot de acasă. Eu - un fel de fata săracului cea isteață: și în clasă, și online; și la catedră, și pe ecran; și în poză, dar și în afara ei. 

Nu știu cum a fost în celelalte clase, dar elevii mei de la 12B sunt cuminți și ascultători. Aseară am pus pe grupul nostru Română_12B niște lucruri pe care să le respectăm și împreună, și separat, cu gândul că, deși le știm, parcă sunt mai ale noastre scrise în spațiul nostru comun:
1. Păstram distanțarea.
2. Purtăm masca. Vorbim și cu ochii când nu ne auzim bine. 
3. Aerisirea sălii făcută des prin toate ferestrele. “Te ia curentul” este un mit. Să avem totuși fular sau hanorac călduros. 
4. Orice simptom de rău sau de răceală trebuie să ne țină acasă.  Desigur, anunțat medicul de familie.
5. Nu schimbăm lucruri între noi, renunțăm la îmbrățișările de revedere. (Știm că puterea gândului și a cuvintelor e mare 😊. Ne mulțumim cu asta. )
6. Spălatul mâinilor este esențial. Bune și gelurile dezinfectante.
7. (asta adaug acum, pe seară) Găsim soluții. Găsim răspunsuri. Așa făcea fata săracului cea isteață. 

Să avem cu toții un semestru II bun!  M-am bucurat să fiu cu ei azi! 

P.S. Sunt acolo pe ecran, în stânga, sus - și profesoară, și fotograf! 😊



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu