Caietele SPIRUtuale, nr.5 - despre anii de liceu



Cadoul meu de final de liceu pentru elevii mei (de-acum foștii mei elevi): nr. 5 al revistei "Caietele SPIRUtuale", un număr dedicat anilor de liceu. 

Revista cuprinde întâmplări de tot felul, mici sau mari, despre care elevii mei  au scris în diverse momente și păstrate, cele mai multe, pe classroomul clasei a XII-a: orele de română sau de dirigenție,  atelierul de turtă dulce, tricourile pictate, voluntariatele, împodobirea bradului în decembrie, felicitările digitale etc. Sunt, de asemenea, și mesaje trimise pe WhatsApp și chiar o scrisoare clasică. Toate sunt însoțite de numele autorului și de data consemnării. Coperta 4, însă, cuprinde exclusiv fragmente din mesajele primite pe telefon de la copiii din clasă, în diverse momente, în care "am stat de vorbă". Pe acestea le publicăm anonime - ele sunt, împreună, expresia unei vârste, poate cea mai frumoasă dintre toate.
Multe lucruri însă au rămas nespuse, pentru că istoria noastră comună nu poate fi totuși cuprinsă în câteva file. Dar o știm noi, cei care am fost acolo împreună - elevi și profesor - în cei patru ani de liceu cu emoții la română.

Revista poate fi citită aici:   Ani de liceu cu emoții la română 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat