Caietele SPIRUtuale nr. 6 - ORA DE ROMÂNĂ

Cadoul de final de gimnaziu pentru elevii mei (de-acum foștii mei elevi): nr. 6 al revistei "Caietele SPIRUtuale", un număr dedicat OREI DE ROMÂNĂ.    


 

Pentru realizarea acestui număr al revistei am valorificat texte ale elevilor mei de clasa a VIII-a, Promoția Gimnazistă 2023 CNSHB, scrise în timpul orelor de curs sau ca temă pentru acasă.

S-a adunat în felul acesta o colecție de texte autentice, care dezvăluie povestea anilor de gimnaziu în Spiru, în perioada 2019-2023, cu emoția începuturilor, cu bucuria descoperirii atâtor bucurii pe care literatura și comunicarea le aduc, cu dificultățile școlii în pandemie, cu mici și mari gesturi care ne-au adus și ne-au ținut aproape. 

       I-am numit, în urmă cu patru ani –  când aveam nevoie de un nume pentru grupul de WhatsApp, „Micii spiriști”. Nu li se mai potrivește numele, vor fi liceeni, dar ce bine că putem păstra aici, din anii de gimnaziu, la îndemână, ora de română

 Revista poate fi citită aici:   Ora de română. Promoția gimnazistă 2023 CNSHB 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat