duminică, 19 decembrie 2021

Obiceiuri în decembrie. A mai trecut un an

Luna decembrie este la noi în școală o perioadă foarte plină: voluntariate, Ziua Absolventului, Târgul de Crăciun,  proiecte de tot felul - mai mici sau mai mari, (să nu mai vorbim de) teze (cu tot ce presupun ele) și multe, multe altele, despre care îmi doresc să apuc să scriu zilele acestea.     

Dar să încep cu ... începutul. 
Începutul lunii, adică. După 2020, când ne-am mulțumit cu brăduțul virtual (dacă vă mai amintiți Cel mai frumos brăduț - soluția noastră din izolare), anul acesta am deschis cutiile cu globuri, brad etc. (la care nu amă umblat de doi ani) și ne-am pus pe treabă. Nu știți cu câtă nerăbdare și cu câtă hărnicie, dar se vede din poze, sper. Am fost, de fapt, ajutoarele lui Moș Crăciun, ne cunoașteți după îmbrăcăminte (roșu și verde) și după munca de echipă. 😊😍

De fapt, toată școala noastră s-a gătit de sărbători cum se cuvine - în toate sălile sunt brazi împodobiți. Las aici poze din clasele unde predau. 
Avem sentimentul (atât de plăcut) că ne reluăm vechile (și bunele obiceiuri). 
Ceea ce vă dorim și vouă!




 

   



Și iată bradul nostru (XI E) - în culorile liceului

IX E - brad prietenos, asortat cu clasa 


XII D - brad frumos și luminos 



XI G - brad elegant, demn de Sala Noica,
în culorile liceului


Clasa a VII-a - brad micuț, 
dar la înălțime!
Așa, ca ei!!! 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu