Elevii mei. Yannis și cele două zâmbete

 

Îl cheamă Yannis Nicholas Atanasiu, e elevul nostru spirist, în clasa a VI-a și are 13 ani. A reușit  să convingă cu un mesaj o grămadă de colegi să se transforme din  „Spiriști” în „Spiriduriști”.  

Pun aici începutul mesajului, primit acum două săptămâni, i-am cerut voie:

Dragii mei colegi Spiriști,

Vreți să dăruiți și voi bucurie unor copii, printr-un gest mic? In 2020, SPIRU SHARES SMILE!!!
E simplu! Vine Sf. Nicolae și pentru unii copii mai puțin norocoși ca noi, acest lucru nu înseamnă nimic. Greutățile de zi cu zi le șterg zâmbetele de pe chip și cadourile din memorie. Pentru noi, însă, este foarte simplu să-i înveselim.
Ce trebuie să facem? 
 Ne putem transforma din „Spiriști” în „Spiriduriști”  .......

 

A corespondat cu fiecare elev sau profesor care a crezut în proiectul lui, a trimis fiecăruia numele și adresele copiilor la care urma să ajungă câte un cadou și o scrisoare la începutul lunii decembrie. A răspuns mesajelor, întrebărilor și s-a bucurat pentru fiecare anunț sau intenție a celor care au răspuns invitației lui. A ținut legătura cu asociația caritabilă de la care a obținut datele copiilor, cu atenție la fiecare detaliu. 

27 de persoane din Colegiul Național „Spiru Haret” au pregătit cadouri numai bune de pus în ghetuțe, care au ajuns la 34 de copii din localitățile Tâncăbești, Gruiu, Periș, Lipia, Ghermănești și Ciofliceni.

* 

Când i-am trimis lui Yannis fotografii cu pregătirea cadoului pe care urma să îl trimit, el a făcut mult mai mult decât să îmi mulțumească pentru că am participat la proiectul lui. S-a bucurat din tot sufletul pentru fiecare lucru identificat în fotografiile mele: Ce frumos! I-ați luat și cartea! Ați împărțit două zâmbete! (al meu și al lui L.)


Și din zâmbetele astea, dau și eu mai departe, într-o  zi așa de frumoasă! 

La mulți ani, Nicholas!

La mulți ani, Nicolae și Nicoleta! 

 

 



Mai jos lista Spiriștilor Spiriduriști:

Clasa a VI-a: Maria S., Amalia, Maria M., Aron, Anastasia, Delia, Daria, Stefan Bercaru, Ștefan A., Irina N, Ana C., Tudor, Luca, Mara, Alesia, Sofia, Bianca G., Ilinca, Ioana T., Yannis; cls. a IX-a: Maria Teodorescu, Irina Sirghie, Sarra Manuela Cruceru, Eva Melania Andrei; profesori: Dana Sburlan, Camelia Săpoiu.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat