Recentul subiect de antrenament pentru examenul de evaluare națională mi-a amintit cât de frumoase sunt textele Adinei Popescu. Pentru cine nu știe, textul 1 din subiect, cel literar, este un fragment din „Aventuri de pe Calea Moșilor” – adecvat vârstei și tematicii V-VIII. Ca să nu mai vorbim despre alte aspecte pe care le adună fragmentul ales: colegialitate, prietenie, dorința de a lucra în echipă, plus aspecte care țin de interculturalitate, dacă ne referim la „caracterele” diferite din text: o fetiță e realistă, alta organizată etc. Faină alegere. În fine, să trec la subiect (la subiectul postării J ). Cu clasa a VI-a la care predau am citit în semestrul I două texte de Adina Popescu: „Un păianjen care se crede Spiderman” și „Aventurile lui Spiderman în grădină”. Cu gândul că elevii mei pun întrebări, i-am scris atunci Adinei Popescu pentru că nu știam nimic despre texte: dacă au continuare, dacă fac parte din vreun volum. Când le-am comunicat elevilor mei că îi pot scrie
Probabil, cineva a plantat-o în glumă.
RăspundețiȘtergereSau poate a răsărit ea, așa, altfel! :)
ȘtergereEu nu sunt nici laleaua galben cu rosu, nici mov, sunt laleaua aia rosie, mai in spate ... :)))))
RăspundețiȘtergereAdică ... îndrăznești să fii diferită! :)
Ștergere