Instantaneu ;)

Foto: din arhiva personală



Instantaneu: trei băieți azi, prin cartier: bă, tata îl știe pă tac-tu! și tata îl știe pă tac-tu, bă! Și tot așa, țipând, că pe o tonalitate normală nu putea auzi juma' de cartier că cei trei tați se știu între ei: băăă, n-auzi, tata îl știe și pă tac-tu, și pă tac-tu! dă când erau eu tineri, bă! bă, și tata ... bă, și tac-tu ...
Și când ai fi zis că le plesnește vreo venă în gât: băăă, tata o știe pă mă-ta!
Tăcere, brusc.

Și mie îmi trece instantaneu prin minte o întrebare: băieții ăștia or ști că mă-ta are cratimă?



Comentarii

  1. Ultima parte, cu mă-ta, mi-a amintit de un banc.

    În pauza de masă, Vasile se preface amărât. Colegii lui de muncă încep să-l chestioneze:
    - Ce-ai pățit, mă, de ești supărat?
    - Nevastă-mea are SIDA!
    După o pauză lungă de tăcere:
    - Haideți, măi, c-am glumit, ce-ați îngălbenit așa?

    Foarte mișto și poza. Dumnezeu e băiat de cartier, mesaj protejat de niște inefabile raze de lumină.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Întrebări către Adina Popescu. Niște copii, un păianjen care se crede Spiderman și o lecție de păstrat